Click it!

Click Click

Mari Exchange URL Link Dengan Saya

Saturday, October 25, 2014

MANDIAN HERBA JAMU SERI DEWI MALAM


Mandian Herba SDM








Spa Vagina atau bertangas

Spa Vagina adalah terapi yang telah di praktikkan sejak ribuan tahun dahulu untuk mencegah dan mengatasi masalah keputihan, memperbaiki sistem alat sulit, memberi kesegaran dan meningkatkan keinginan seksual.

Teknik Wap panas atau asap yang menggunakan herba seperti kunyit, temulawak ,akar cendana dan rempah ratus tambahan akan menghangatkan alat sulit wanita selain disertai senaman kegel yang melibatkan pergerakan otot vagina. Amalan spa vagina dua kali sebulan mampu meningkatkan keyakinan wanita terutama yang telah berumahtangga agar perhubungan intim lebih bermakna.

Terapi ini bermanfaat jika dilakukan sebelum dan selepas kedatangan haid. Namun perlu diingatkan , wanita yang datang haid, menghidap penyakit kelamin dan mengandung tidak di benarkan menjalani terapi ini.

Kepada bakal pengantin, ia dapat menjaga kebersihan alat sulit, mencantikkan kulit, menenangkan otot dan saraf yang tegang semasa persediaan perkhawinan serta memperbaiki peredaran darah dan tenaga dalaman. Bagi wanita yang telah berkahwin dan melahirkan anak pula ia berkesan bagi:

Mengembalikan keanjalan vagina.
Menguatkan otot-otot pinggul.
Relaksasi.
Memulihkan keseimbangan tubuh melalui rawatan badan, minda dan semangat.

Menyedari kepentingan spa vagina atau bertangas inilah makan Seri Dewi Malam- Moden tradisional telah mengeluarkan produk terbaik kami iaitu uncang herba. Untuk mandian herba dan juga bertangas. Terdiri dari bahan2 semulajadi ia nya amat sesuai utk wanita melakukan spa vagina atau mandi wap di rumah sendiri dengan tidak perlu berbelanja besar ke salon2 atau spa.

Mandian herba RM35/sepeket ( 6 uncang )

DAH X PAYAH SUSAH2 NAK KUTIP DAUN LAGI...AMBIK AIR PANAS RENDAM BIARKAN BEBERAPA MINIT.. MANDIAN HERBA ..

Bukan sahaja elok digunakan oleh ibu2 selepas bersalin tetapi juga utk rawatan ala2 SPA di rumah anda sendiri. Direndan dlm rebusan air panas utk dibuat mandi, atau sachet dididihkan lalu wapnya dijdikan khasiat utk bersauna dan bertangas.
Selain membuang angin dlm badan, herba mandian brtujuan utk kesegaran dan keharuman badan semasa nifas. Jika diguna utk bersauna, ia membantu melancarkan perjalanan darah, membersihkan paru2, melancarkan pernafasan dan menyahtoksin tubuh akibat perpeluhan.

Haruman herbanya sungguh harum, menyegarkan badan dan minda menjadi tenang.
Di zaman moden ini amat sukar mendapatkn herba2 disekeliling rumah utk dijadikan mandian. Oleh itu SERIDEWI MALAM berinisiatif menggabungkan adunan herba2 terpilih ke dalam sachet utk kemudahan pengguna.


Antara adunan herba2 terpilih:-
1. Daun chapa
2. Daun Meringgan
3. Daun Senna
4. Daun Lemuni Hitam
5. Daun Kantan
6. Daun kayu manis
7. Daun Serai Wangi
8. Daun Inai
9. Daun Sireh
10. Daun Lakenang dan lain2 lagi

Cara penggunaan:
1. Panaskan air mendidih
2. Rendam 1 sachet mandian herba sehingga kembang
3. Keluarkan sachet tadi kemudian campur air sejuk hingga suam2 kuku
(Sachet ini jgn dibuang krn boleh dicampurkan dgn sachet ke2 nanti. Sachet pertama boleh juga direbus hgga hilang bau & warna)
Seterusnya diulangi spt langkah pertama)

PETUA: Inginkan lebih haruman segar, masukkan hirisan daun limau purut dan daun pandan dlm air rebusan.

No comments:

Post a Comment

DISABLE RC