Click it!

Click Click

Thursday, March 28, 2013

JAMU DEWI SUCI – RM 65 / 12 KAPSUL



ITEM : JAMU DEWI SUCI
HARG
A : RM 65 / 12 KAPSUL


SESUAI UNTUK
1- Wanita yang belom monopos.
2- Wanita yang miss-v ternganga berlendir dan berair
3- Wanita yang mengalami keputihan kronik sehingga berbau
4- Wanita yang mengalami kemaluan berbau
5- Wanita yang seluar dalamnya basah akibat air dari miss-v bukan kencing
6- Wanita yang Rahim kembang lepas bersalin
7- Wanita Rahim kembang selepas period
8- Wanita Rahim kembang yang tidak datang bulan
9- Wanita yang kerap jimak dan suami melepaskan air mani dalam bahagian intim dengan kerap


MENGAPA MEREKA PERLUKAN PRODUK INI
1- Rempah di dalam miss-v akan meresap semua jenis air dan lendir
2- Rempah di dalam miss-v akan menyedut semua jenis air termasuk di dalam Rahim sehingga Rahim mengecut.
3- Ketika rempah sedang bekerja Rahim akan mengecut dan akan mengeluarkan segala jenis cecair dan akan turun ke mulut Rahim dan jatuh kedalam miss-v. Rempah tersebut menyerapnya.
4- Ketika rempah di dalam faraj ketika melakukan jimak. Rempah tersebut akan menyedut air dari mr.zack sehingga menpercepatkan air mani keluar.
5- Rempah di dalam faraj akan mengakibatkan miss-v mengecut keseluruhannya.
6- Rempah herba yang di makan akan berfungsi mengecutkan Rahim dan miss-v. Rempah bertindak seperti memeras Rahim untuk mengeluarkan air dari dalam Rahim.


BERFUNGSI UNTUK 
:- merapatkan / mengetatkan faraj 
:- mengembalikan dalaman faraj yang berpasir (meningkatkan kegelian ketika bersama) 
:- meningkatkan kemutan 
:- menyerap dan mengeluarkan kotoran / keputihan / darah beku 
:- mengecutkan rahim dan batu meroyan

CARA GUNA





i) Hari pertama : Insert 2 biji dan Makan 4 biji sebelum tidur dengan 3 gelas air masak.
Cara insert : :- Dalam keadaan mencangkung, tolak 1 kapsul ke dalam vagina dalam-dalam dan jauh sehingga hujung pangkal rahim kiri. Kemudian,  tolak 1 kapsul lagi ke dalam vagina dalam-dalam dan jauh sehingga hujung pangkal rahim kanan. Tolak sedalam-dalamnya.


ii) Hari kedua : Makan 2 biji sebelum tidur dengan 3 gelas air masak.

iii) Hari ketiga : Makan 2 biji sebelum tidur dengan 3 gelas air masak (masa ni cukup 72 jam keluarkan rempah tadi).


iv) Hari keempat : Makan 2 biji sebelum tidur dengan 3 gelas air masak.

p/s : Dilarang bersama selepas insert kapsul untuk proses pemulihan. Selepas 3 hari (72 jam) keluarkan sisa kapsul dari bahagian intim. Selepas dah keluarkan sisa kapsul tu baru boleh bersama dengan suami. Dan rasailah kenikmatannya. Setiap malam adalah malam pertama


TINDAKBALAS POSITIF KEPADA PENGGUNA
1- Dalam tempoh 1 jam lubang faraj tertutup.
2- Dalam proses 24 jam terasa berdenyut – denyut di ari – ari / atas V / dalam Rahim.
3- Terasa kering di miss-v
4- Berdenyut – denyut di bahagian kanan atau kiri ari–ari.
 


SITUASI PENGGUNA KETIKA MENGGUNAKAN JDS
1- Miss-v menjadi terlalu sempit dan kering.
2- Terasa Rahim kecil dan kecut
3- Daya kemutan 300% rapat dan sempit di bahagian miss-v


SITUASI PASANGAN (SUAMI PENGGUNA)
1- Terasa sempit, padat dan susah nak masuk kerana laluan miss-v tertutup
2- Memerlukan foreplay yang panjang untuk menghasilkan air mazi atau pelincir semulajadi.
3- Mengalami kegelian mr.zack maksima diseluruh bahagian.
4- Terasa mr.zack seperti disedut membuatkan air mani keluar dengan cepat


KELEBIHAN MENGGUNAKAN JDS
1- Wanita yang menggunakan ini akan menjimatkan tenaga untuk kemutan
2- Mampu menipu situasi dara


TINDAKBALAS HERBA NEGATIF KEPADA PENGGUNA
~ Jika salah penggunaan digunakan oleh wanita tidak bermasalah seperti dinyatakan diatas akan terjadi terlalu sakit di bahagian faraj. Berdarah dan pedih.

DILARANG KERAS UNTUK
1- Wanita yang masih belum melakukan hubungan kelamin atau anak dara atau masih dara
2- Wanita yang telah monopos
3- Wanita yang faraj kering (ketika melakukan hubungan kelamin memerlukan bantuan pelincir)
 












Monday, March 18, 2013

JAMU DEWI DARA




JAMU DEWI DARA ...
RM48/50KAPSUL
JAMU DEWI DARA berfungsi memberikan tenaga, merawat masalah keputihan, memecahkan angin dalam badan dan terkentut2, memanaskan urat2 yg sejuk n ngilu, merawat sengugut, mengecutkan dan mencuci rahim, melanc...See More
JAMU DEWI DARA
rm48/50 biji
Antara fungsinya;
* merapatkan otot2 rahim akibat melahirkan
* melancarkan pengaliran darah
* memberi tenaga / hyperaktif / megurangkan penat lesu badan
* buang angin
* meningkatkan nafsu syahwat
*IA JUGA MAMPU BERPERANAN MERAWAT RAHIM DARI DALAM SECARA SEMULAJADI
* MENGECUTKAN RAHIM
* MENGECUTKAN BATU MEROYAN
* MAMPU MENURUNKAN BERAT BADAN
* MAMPU MENAIKKAN SERI WAJAH JIKA DIAMBIL SECARA KONSISTEN
* MENEGANGKAN PAYUDARA
* MENEGANGKAN PUNGGUNG
botol pertama: 2 sehari
botol seterusnya:sebiji sehari utk mantain...



Wednesday, March 13, 2013

Penggunaan Susukan Qalbu



Penggunaan Susukan Qalbu..

-cara nak guna SQ dan kesan....tak tu pun ramai lah dah guna SQ dan banyak testimoni :

1)digunakan selepas buang air kencing
2) dalam keadaan mencangkung, tolak sebijik dalam-dalam dan jauh.
3) cara tolak melalui lubang "tut" lah kan... ikut saluran ( janganlah sampai terkena-kena bahagian daging keras tu...relax dan santai saje..

Kesan :- mungkin berbeza-beza setiap individu tetapi hampir kesemua antara kita guna membawa kesan yang sama :-

1) pada yang mula-mula pakai tu mungkin akan mengerenyam ( gatal) dalam 3 ke 4 jam.
2) Pd masa sama akan mula rasa pedih dan perih seperti di grip. Keaadaan gatal dan pedih tu adalah tindakbalas SQ bekerja atas keputihan. Dalam keadaan ini anda dinasihat "cebuklah" gunakan fw kita berubat tu ( Arab & Rose ) spices atau air suam.
3) Untuk yang lubang agak besar bolehlah gunakan lebih dari sebiji.....tapi akk nak cakap sebiji pun dah cukup daripada segalanya.
4) Ada orang rasa seperti membengkak kerana banyak angin...tetapi 2 tiga hari keadaan akan balik ke asal.
5) Kadang2 kekotoron tidak keluar pada hari yang sama..tetapi pengulangan penggunaannya boleh membantu mencairkan dan mengeluarkan lendir yang gatal.

Peringatan beri masa SQ kerja dan "off" bersama dalam tempoh 24 jam.

wallahualam

SERI DEWI MALAM DI MEDIA


MRZACK POWERBRO SERI DEWI MALAM










MRZACK POWERBRO .. .RM69/6KAPSUL

Mr. Zack POWER BRO!!! merupakan satu rumusan unik yang menggunakan kaedah bioteknologi dari gabungan ekstrak herba asli terpilih, dijamin selamat dan mendapat kelulusan dari Kementerian Kesihatan Malaysia
(MAL 07031109T).

7 Ramuan utama POWER BRO!!! ialah:

1) Radix Eurycoma Longifolia
2) Radix Alomorphia Malaccensis
3) Tuber Coleus Tuberosus
4) Folium Fagrae Fragrans
5) Radix Acorus Calamus
6) Herb Vitex Longisepala
7) Rhizome Zingeber Cassumunar

Keberkesanan POWER BRO!!! dijamin untuk:
1) Memberi tenaga dan membantu mereka yang mengalami masalah zakar yang sukar tegang dan kurang mantap

2) Membantu merangsang dan meningkatkan tahap kesihatan keseluruhan sistem badan.

3) Melegakan kesakitan pinggang serta baik untuk ginjal, jantung dan hati. Juga membantu menguatkan tulang dan tisu badan.

4) Meningkatkan pengeluaran hormon lelaki dan membantu meningkatkan tahap kesuburan.

LET YOUR MR. ZACK STAY STRONG WITH POWER BRO!!!

MEDICATED MULTIPURPOSE HOT ESSENCE


MEDICATED MULTIPURPOSE HOT ESSENCE (MHE) - RM48

Penggunaan:

Sapu dan urut perlahan2 ditempat yang dikehendaki. MHE akan meresap ke dalam kulit dan membuatkan kita berpeluh lalu membantu kulit kita membuang lebihan air. Bahan2 aktif herba akan meresap ke dalam kulit mnjadikan kulit lebih ketat dan tegang. Selain dari itu bahan aktif berperanan memblok enzim2 yg bertanggungjawab membentuk lemak selain menghapuskan sel2 lemak. Essence panas yg disapu akan mempercepatkan proses metabolisme dan mencetuskan tindakbalas dimana ia akan merubah/mencairkan sel2 lemak kpd asid lemak lalu masuk ke salur darah untuk proses "pembakaran" dan akhirnya dinyah melalui pembuangan air kecil dan air besar. Elok diguna utk memecah lemak, memecah angin dalam badan, memanaskan otot2 sendi dan menghangatkan urat2 sejuk.


SUSUKAN QALBU SERI DEWI MALAM


SUSUKAN QALBU (RM40 / 5 Biji)
Cara Guna: Insertkan sebiji kedalam Cik V, Tahan selama 3-4hari
Fungsi: Mencairkan dan mengeluarkan keputihan, merapatkan Cik V dan anda kembali dara.
Antara ramuan dan adunan utama manjakani, minyak zaitun, aloe vera dan lain-lain bahan
Tidak boleh dimakan.

Berina C Plus



BERINA C-PLUS JUS SUNNAH UNTUK IQ..
RM38/15 SACHET

Pastikan anak2 anda telah berBERINA C+ sebelom ke sekolah. Jus minuman sunnah mengandungi 7 jenis herba sunnah kaya dgn VITAMIN C untuk kecerdasan otak dan membina IQ yg tinggi. Mana yg tak sempat breakfast pastikan anda bekalkan mereka 2 sachet utk kecergasan tubuh dan minda di waktu pagi dan petang. Mudah dibawa ke mana2 sahaja. Terus diminum dari sachet.

Berfungsi untuk:
~Prebiotik
~Tenaga Aktif
~Minda Sihat Cergas
~Kuat Daya Ingatan
~Sel Darah Sihat
~ Immunisasi Badan
~Nutrisi Semulajadi

Khasiat terdiri drp:
1. Estrak Saffron
2. Habatusauda
3. Kismis
4. Madu
5. Buah Tin
6. Delima
7. Gam Arab



Antara Herba Sunnah ialah Bunga Saffran/Za'faran ...

Za’faran adalah sejenis pokok herba dari Loridacces dengan ketinggian 10 hingga 30 cm. Bunga Za’faran mempunyai 3 kelopak bunga dan 3 kelopak daun yang berwarna unggu. Adalah sangat menarik diketahui hanya 5 hingga 7 kilogram Za’faran kering yang dapat diperolehi dari satu hektar tanah. Za’faran tergolong antara bahan yang termahal di dunia. Za’faran mempunyai khasiat dan nilai komersial yang tinggi.

Filamen Za’faran, sebenarnya adalah stigma kering dari bunga Saffron. Setiap bunga tersebut hanya mempunyai 3 filamen stigma sahaja. Za’faran merupakan rempahan yang paling berharga dan termahal di dalam dunia. Harga Za’faran boleh mencecah dari RM1,700.00 hingga RM23,000.00 sekilo!

Tetapi oleh kerana bau dan kuasa pewarnanya yang sangat kuat, hanya sedikit sahaja Za’faran yang diperlukan. Za’faran digunakan untuk warna kuning-kemerahannya yang terang dan juga kerana bau dan rasanya yang pekat dan kuat.

Khasiat utama Za’faran ialah merangsang pertumbuhan sel-sel otak manusia. Menguatkan ingatan. Amat baik jika dimakan bersama madu asli.

Saidina Ali (R.A) pernah menyatakan:
'Barangsiapa yang memakan za'faran da dimakan bersama madu sebanyak 2 sudu setiap hari, maka dikagumi ingatannya sehingga dituduh melakukan sihir"

KHASIAT ZA'FARAN
(Berdasarkan kitab-kitab perubatan Islam & maklumat internet)

" Mencerdaskan minda, penyakit radang paru-paru, sakit tekak dan tonsil
" Sebarang masalah kulit, menghindarkan batuk dan selsema
" Sakit kepala atau migrane dan asma" Muntah-muntah, penyakit buah pinggang
" Gila babi atau sawan, sukar tidur malam (insomnia)
" Demam. Masalah limpa, pembuka selera makan, penyakit kanser, lumpuh
" Bengkak hati atau hipatitis A dan B
" Memudahkan penghadaman, menghilangkan bau mulut
" Membuang angin dan asid yang berkumpul dalam perut
" Menambahkan tenaga zahir dan batin
" Masalah mati pucuk, sembelit
" Pertumbuhan akal dan fizikal bayi serta kanak-kanak
" Awet muda dengan kulit cerah dan bersih
" Bahan penenang bagi masalah kemurungan & runsing
" Mengurangkan kesakitan pada kanak-kanak ketika tumbuh gigi
" Melancarkan perjalanan haid yang tidak menentu
" Menguatkan ingatan dan menghilangkan keletihan
" Menyembuhkan sakit perut, pening, sakit gigi, sakit mata dan pelbagai penyakit lain, insya' Allah

Za'faran merupakan herba yang sangat terkenal dan termahal, dikenali sebagai " King Of Spices ". Terlalu banyak dalam kitab menyatakan bahawa Za'faran sangat baik untuk kecerdasan minda. Dalam kitab Tibbul Imama A'li , muka surat 381, Saiyidina Ali (k.w) menyatakan:
Maksudnya:

"Sesiapa yang mengambil sebahagian Za'faran tulen dan Su'dun satu bahagian dicampurkan dengan 'asal (madu), diminum sebanyak dua misqal (dua sudu) pada setiap hari, maka dia dikagumi tentang ingatannya sehingga dituduh melakukan sihir."

KEISTIMEWAAN ZA'FARAN

ZA'FARAN adalah salah satu bahan rempah yang termahal didunia. Ia digunakan secara meluas di seluruh dunia terutama di Timur Tengah seperti India yang menggunakannya sebagai bahan asli untuk melazatkan masakan atau sebagai pewarna dan dianggap bahan terbaik untuk kesihatan.




Pokok delima (Punica granatum) merupakan sejenis pokok renek atau pokok kecil daun luruh yang berbuah dan boleh membesar sehingga ketinggian lima hingga lapan meter. Pokok delima berasal daripada Asia Barat Daya dan telah ditanam secara semulajadi di seluruh kawasan Lembah Mediterranean dan Kaukasus sejak zaman purba. Ia ditanam secara meluas di seluruh Afghanistan, Algeria, Armenia, Azerbaijan, Iran, Iraq, India, Pakistan, Syria, Turki, bahagian-bahagian lebih kering di Asia Tenggara, Semenanjung Malaysia, India Timur, dan kawasan bertropika di Afrika[1]. Pokok delima telah dibawa masuk ke Amerika Latin dan California oleh para peneroka Sepanyol pada tahun 1769. Pokok delima kini ditanam di sebahagian kawasan California dan Arizona untuk pengeluaran jus.
Di Hemisfera Utara, pokok delima biasanya berbuah bermula dari bulan September sehingga Februari. Manakala di Hemisfera Selatan, pokok delima berbuah dari bulan Mac sehingga Mei.
Buah delima telah banyak diperihalkan dalam beberapa teks-teks / kitab-kitab keagamaan, antaranya Kitab Keluaran dalam Perjanjian Lama, Homeric Hymns dan Al-Quran. sejak tahun-tahun kebelakangan ini, buah delima dilihat telah mencapai permintaan yang memberangsangkan khususnya untuk jualan dalam pasaran komersial di Amerika Utara dan Hemisfera Barat.




Antara Herba Sunnah ialah Buah Tin ...

Buah Tin tidak mengandungi garam, lemak dan kolesterol, tetapi mengandungi lebih tinggi kalium, serat dan zat besi. Hasil kajian dalam 100gram buah Tin, didapati Buah Tin mengandungi 20% daripada keperluan zat serat harian tubuh kita. Dari jumlah tersebut, lebih 28% adalah jenis serat terlarut. Kajian juga menunjukkan, bahawa serat terlarut dapat membantu gula dalam darah dan mengurangkan kolesterol dalam darah dengan mengikatnya di dalam saluran pencernaan, manakala serat tidak larut, dapat melindungi dan mencegah kanker usus besar (kolon).

Buah Tin mempunyai bahan yang dapat melawan kanser.

Di dalam Buah Tin mengandung "polyphenols" yang tinggi berfungsi sebagai antioksidan yang amat penting bagi tubuh kita, karana ia berfungsi sebagai radikal bebas dalam tubuh yang menyebabkan kanser. Disamping itu, Buah Tin juga mengandung unsur lain yang menjadi bahan anti kanker, iaitu "benzaldehyde" dan "coumarins". Benzaldehyde telah terbukti mampu bertindak sebagai bahan anti tumor dan "coumarins" adalah untuk merawat kulit dan kanker prostat.

Antara lain khasiat buah Tin adalah seperti berikut di mana serat, kalium dan magnesium di dalam Buah Tin dapat mengurangi serangan angin dan mampu mengawal tekanan darah tinggi. Satu berita baik bagi pengidap penyakit darah tinggi, karena dengan memakan Buah Tin dijadikan pencegah penyakit tersebut. Untuk penyakit kencing manis, serat yang terdapat di dalam Buah Tin ini dapat memperlahan proses penyerapan glukosa di usus kecil. Gabungan zat yang terkandung dalam Buah Tin yaitu serat yang tinggi dan karbohidrat dalam bentuk yang ringkas, yaitu glukosa dan fruktosa mampu mengontrol kadar gula darah seseorang.

Buah Tin disebut oleh pakar-pakar makanan pada saat ini sebagai makanan Nutraseutikal (functional food), karena Buah Tin bukan sekedar mengandung zat-zat yang berkhasiat, bahkan lebih dari itu dan bermanfaat sebagai penjaga tubuh dan mampu mencegah serangan penyakit-penyakit tertentu. Lembaga Penasihat Buah Tin di California (California Fig Advisory Board) telah mengatakan Buah Tin sebagai "Nature's most nearly perfect fruit", yaitu Buah yang hampir mencapai tahap kesempurnaan secara keseluruhan.

* Riwayat dari Abu Zar r.a. bahawa Nabi SAW dihadiahkan satu bekas buah tin.Lalu Nabi SAW mengajak sahabat-sahabatnya makan. Nabi pun turut sama makan.Kemudian baginda SAW bersabda :”Kalau aku perkatakan tentang buah yang diturunkan dari syurga, nescaya aku katakan inilah dia. Kerana buah-buahan syurga tidak berbiji. Oleh itu makanlah buah ini. Sesungguhnya dia menghentikan penyakit buasir, serta bermanfaat untuk sakit-sakit badan.”

* Sesetengah ahli tafsir menerangkan bahawa Allah bersumpah dengan buah tin kerana dengan buah inilah yang menjadi penutup aurat Nabi Adam dan Hawa di dalam Syurga sewaktu Allah singkap aurat kedua-duanya selepas memakan buah larangan dalam Syurga.




3 in 1 Goodbye Pimpal




PRODUK TERBARU KELUARAN MODEN TRADISIONAL: SABUN KHAS UTK JERAWAT " 3 in 1 Goodbye Pimpal ( 3 in 1 GP)"

Sabun ini di reka khas untuk golongan adik-adik muda remaja atau dewasa yang mengalami perubahan hormon yang mengakibatkan muka berminyak dan berjerawat. Yang sampai keluar nanah pun ada. Ini sebenarnya boleh mengakibatkan sesorang itu berasa rendah diri.

Maka dengan ramuan seperti beras, pulut hitam + pulut putih, pinang, temu, kunyit, akar wangi, limau nipis, kulit kayu manis dan buah pala maka lahirlah 3 in 1 GP.

Berfungsi khas untuk mengurangkan minyak berlebihan di wajah serta mengeringkan jerawat dengan izin Allah. Apa yang dikatakan "Three in One" ialah:-

(i) Berfungsi sebagai pencuci-muka -3 kali sehari dengan buih sahaja.
(ii) Berfungsi sebagai scrub - seminggu sekali dengan menggosokkan sabun di muka.
(iii) Berfungsi sebagai masker - seminggu sekali dengan merendam sabun tersebut supaya yang lembik ( benyek) di ambil dan dijadikan masker sehingga kering.

Insyaallah dengan dengan izin Allah jerawat-jerawat di wajah berjaya dikeringkan dan telah terbukti berjaya membantu beberapa pengguna-pengguna awal 3 in 1 GP


MASKER INTIM SDM





- MASKER INTIM SDM ....
RM30/BOTOL/8gram
- Digunakan selepas setiap kali faraj dibersihkan DAN DISAPU sebagai bedak.
- Dengan menggunakan jari sapukan keseluruhan permukaan faraj yang lembab

- Setiap kali membersihkan faraj hendaklah scrub keluar daki – daki yang melekat di permukaan faraj setelah bersih sapukan kembali MASKER INTIM SDM

*** Hendaklah di sapu keseluruhan termasuk area pipi kanan dan kiri

Khasiatnya:
- Permukaan faraj akan menjadi tegang dan halus

- Lubang faraj akan menjadi rapat dan tertutup

- Bibir faraj yang mengeleber akibat melahirkan anak akan menjadi rapat kembali dan tegang

- Penggunaan yang berterusan dan kerap akan mengembalikan warna pink sebenar di permukaan Faraj

~~~MASKER INTIM~~~
kegunaan Masker INTIM ialah untuk hilangkan gatal-gatal kat miss v. yang selalu tergaru-garu korek sana sini boleh try guna Masker ni. sapu je macam pakai bedak pada miss v. for sure untuk keselesaan sepanjang hari, rasa kering n takde rasa melekit. bau pun hilang.

then masa nak mandi boleh ambil masa untuk scrub balik bedak-bedak yang disapu tadi. dah boleh tengok kesan pakai MASKER INTIM masa ni. banyak daki-daki akan keluar n itu semua ialah sel kulit mati yang ada pada miss v. bila dah scrub then lap dengan kain bersih you all boleh rasa sendiri halus, lembut & licin. penggunaan setiap hari miss v akan bersih, takde lagi lebam-lebam & fresh pink! bagi yang menjaga kebersihan miss v rawatlah daripada sekarang. jangan biar keputihan & lendir berkumpul lama-lama dalam faraj. kotor dan sangat bahaya ye)

SENSATION MEDICATED SCRUB SOAP







SENSATION MEDICATED SCRUB SOAP "LULUR KASIH"
RM36 /100gm:
~SENSASI DIRIMU MEMPESONAKAN...
Berspa lah dengan meLulur Kasih diri anda dirumah . Sabun Lulur Kasih dapat membantu membuang cell kulit mati, melembutkan kulit seluruh badan , membantu peredaran darah, membantu untuk menghapuskan gatal, bekas-bekas kudis, panau, parut serta jerawat badan dan anti radang.

Sabun lulur kasih product keluaran SERI DEWI MALAM sudah berada dipasaran amat sesuai bagi semua jenis kulit dan menjadikan kulit lebih bersih..lembut..cerah..dan gebus....yg mempunyai masalah kulit juga sesuai menggunakan Sabun Lulur Kasih ini..dapatkan SEGERA!!!



SDM COOL SLIMMING ESSENCE





MENGATASI STRETCH MARKS SELEPAS BERSALIN!!!
PRODUK: SDM COOL SLIMMING ESSENCE
HARGA: RM48/SEBOTOL

Rata-rata kita mesti risau dengan stretch mark yang ada kan terutama ibu-ibu lepas bersalin. Tanda strech marks ni membuatkan kita kurang keyakinan diri dan merasakan kulit tidak lagi secantikd ahulu. Jangan biarkan lama-lama stretch mark ini kerana ianya akan membuatkan kita kelihatan tidak berkeyakinan.

Apakah Stretch Marks?
Stretch Marks berlaku terutamanya pada ibu hamil di mana kulit mengalami regangan yang terlampau disebabkan pertumbuhan bayi dalam perut. Regangan yang terlampau akan membuatkan lapisan kulit kita pecah dan akan timbullah garisan yang tidak diingini. Kebiasaaannya ia berlaku di perut, paha, punggung dan juga di bahagian payudara. Ia juga berlaku bila keadaan ibu yang mengalami peningkatan berat badan yang mendadak semasa hamil.

Tips Bagaimana meminimakan stretch marks sewaktu hamil
1. Ambil makanan sihat untuk melembabkan kulit anda. Ambil vitamin prenatal dan makan makanan dengan kalori yang betul dari makanan berkhasiat iaitu yang mengandungi kalsium, protein, buah-buahan dan sayuran.

2. Minum 8 gelas air masaka atau lebih untuk menjaga kelembapan dan elastisiti kulit.

3. Berjaga-jaga dengan peningkatan berat badan, pastikan peningkatan berat badan sewaktu hamil adalah mengikut amaun yang disyorkan.

4. Lembabkan bahagian-bahagian yang dijangka akan terjadinya stretch marks seperti di payudara, paha dan pinggul setiap pagi dan malam dengan pemakaian losen atau minyak coco butter dan sebagainya.

5. Pengambilan diet yang tinggi protein. Protein akan merangsang komposisi kolagen kulit, dengan peningkatan kolagen ini akan mengurangkan kesan stretch marks yang ada. Pengambilan yang konsisten sudah pasti akan merubah kepada keadaan yang lebih baik.

MTVCO NEMO





PRODUK TERBARU KELUARAN MODEN-TRADISIONAL KINI MENEMUI ANDA!!!

Kenapa MTVCO NEMO miracle?

Ia adalah sejenis minyak pelbagai guna dan berkhasiat tinggi untuk kesihatan.

Secara external sungguh berkesan dan selamat digunakan untuk merawat kulit :-
• sebagai pelembap kepada semua jenis kulit kering
• boleh melambatkan proses penuaan dan berkurangnya keanjalan kulit yang biasanya menjadi kendur seiring dengan usia.
• perisai tambahan sinaran ultra violet
• penghalang infeksi kuman dan mengelakkan jangkitan kuman
• mempercepatkan pembentukan sel kulit baru
• baik bagi penjagaan rambut

Khas Pre-natal treatment :- sungguh selamat digunakan sebagai minyak urut terutama kepada ibu-ibu mengandung bagi mencegah awal rekahan perut , tumit kaki dan menahan bengkak akibat kandungan semakin membesar dan digosok sekitar kawasan buah dada bagi mengelakan kehitaman.

Secara dalaman sangat bagus dijadikan sebagai sebahagian diet pemakanan anda kerana kesan nutrien yang hampir sama dengan air susu ibu.

Harga: RM42 SM dan RM45 SS tidak termasuk postage

PRE ORDER DIBUKA SEKARANG...STOK PERMULAAN ADALAH TERHAD. DAPATKAN UNTUK DIRI ANDA SEGERA!!!

Jamu Dewa Sakti




Kasih dan kasihankan tengok suami kita kepenatan pulang kerja mencari rezeki utk kita dan anak2. Cepat2 sambut en suami depan muka pintu ya. Manis2kan senyuman dan salam serta cium tangan suami. Tentu makanan malam dah terhidang atas meja. Jangan lupa sediakan sebiji jamu dewa sakti selepas makan nanti supaya en suami kembali segar dan boleh menjalankan tanggungjawab dan beribadah kepada Allah Taala pula. Barulah kehidupan berkat serta seimbang dunia akhirat.

PRODUK LELAKI: JAMU DEWA SAKTI....RM65/SEBOTOL

:- tenaga fizikal n badan terasa ringan
:- melancarkan peredaran darah
:- memulih kan tenaga dlm bdn n kesihatan
:- membuang angin yg bisa dlm bdn
:- sembelit / melawaskan
:- membuang sisa toksin dlm badan

Cara makan : 1 biji sehari (selepas makan selama 30hari)

Tuesday, March 12, 2013

Feminine Wash Seri Dewi Malam




SDM MEDICATED ROSE FEMININE WASH  & ARABIC SPICES




SDM MEDICATED ROSE FEMININE WASH...RM48/100ML

Bauan semulajadi adalah normal dan ramai wanita mengalaminya.
Ianya berpunca dari peluh, bakteria dan perubahan hormon.
Cucian setiap hari boleh mencegah bauan ini.
Jika ada masalah dgn kelembapan melampau, keputihan dan perpeluhan yg mendatangkan bau bolehlah gunakan MISS-V feminine wash inii.
Tetapi awas. jika terdapat bauan yg luar biasa itu adalah tanda jangkitan vagina.

# diperbuat daripada bahan2 alam semulajadi seperti
herba, flora & tumbuh2an utk mengekalkan pH normal vagina
# tumbuhan & herba digunakan utk membersih & menghalang bauan kurang enak & mencegah kegatalan
# selamat & sgt lembut utk kegunaan harian hingga boleh digunakan di seluruh badan
# kandungan herbanya menolong mengekalkan kelembapan semulajadi di kawasan vagina, mencegah kekeringan melampau & membuat anda berasa selesa# tumbuhan istimewa yg digunakan mengandungi bahan berubat antiseptik serta mengencangkan otot vagina
# amat membantu di waktu haid dari semua ketidakselesaan kebersihan yg meyakinkan
Feminine wash bau nya wangi, bau rose yang kuat, dingin dan menyegarkan. Ianya feminine berubat yang sesuai untuk keputihan.

Sesetengah org yg ada alergik bila berpeluh celah peha dan gatal2 amat sesuai menggunakannya. Pada permulaan penggunaan akan rasa sedikit pedih dan kemudian pedih tu akan hilang.

Feminine wash tidak seperti produk lain yang hanya sekadar wangi tetapi tidak berubat dan mencegah keputihan.
Gabungan ubat hospital, herba yg dikomersialkan dan ekstrak ros.


 ARABIC SPICES

1) Diperbuat dari bahan2 alam semulajadi seperti herba, flora dan tumbuh-tumbuhan untuk mengekalkan pH normal vagina.
2) Tumbuhan dan herba digunakan utk membersih dan menghalang bauan kurang enak dan mencegah kegatalan.
3) Selamat dan sangat lembut utk kegunaan harian hingga boleh digunakan diseluruh badan.
4) Kandungan herbanya menolong mengekalkan kelembapan semulajadi di kawasan vagina, mencegah kekeringan melampau dan membuat anda berasa selesa.
5) Tumbuhan istimewa yg digunakan mengandungi bahan berubat antiseptik serta mengencangkan otot vagina.
6) Amat membantu di waktu kedatangan haid dari semua ketidakselesaan.


Nak order boleh whatsapp / viber/ tango : 017 40999 56
email : emasyok@gmail.com

HUBUNGI SAYA UNTUK DAPATKAN KONSULTASI PERCUMA

AGENT PUCHONG
017.40999.56
we chat / whatsapp / LINE

DISABLE RC